Wednesday, August 17, 2005

Ok, for goodness sake..You really cant make this up.....And THE BOX

First off I just want to show a picture...This picture is of a box..A box I only open once a year..And today is the day...That is all I can say about it..But I just wanted to share it with you...Thank you:)


















ok...Now today the kids came inside and said there was a baby squirrel outside and that it lost its mom and wanted to know if we could keep it...Um...Yeah right...



















it was a cute little guy..I was stupid and picked it up..I just can not resist a baby animal...I know, I could of got rabies..LOL. He or she hung around the yard for a long time...It tried getting in our basement door..Thank goodness it was fast enough..That would of been a nightmare;)


Ok, the story I am about to tell is dreadfully embarrassing..I mean no normal person would ever tell anyone let alone a bunch of strangers...So we went to the park again tonight...With same said child from yesterday..This time ...I learned a shocking and most horrifying thing a mother could hear....My middle spawn had to go potty a while after we got there ..So hubby was walking her home...
I told the boys and baby spawn that we should head back too as it was starting to get dark...Oldest spawns friend asks where middle spawn was going..I said she had to go potty and her daddy was walking her home.

OSF(oldest spawns friend): "why doesn't she just go behind a bush?"
ME: " why would she do that..that isn't what you do when you have to go potty"
OSF: "um, well she does it all the time outside"
ME: " WHAT..SHE DOES NOT"
OSP: " yes, she does...And oldest spawn has crapped outside"

so now I am horrified..I want to kill both of them..Oldest spawn for doing it and friend because he told me..This is not what I wanted to hear..Not one bit..

OS: " huh what. No..No...I never did that"
with a smile on his face..
OSF:" yes you did, I saw you..Behind the bush in the neighbors yard"

ok, by this time I am running ramped with rage in my veins..I want to get this kid home and get mine home so I can kill him..

OS: " no..It was just a harmless deer..I never did that"
OSF:" yes you did..Don't lie about it.."

By the look on oldest spawns face and the look on my face...He knew this ment trouble...
We get home and I inform hubby of the new developments I had learned on our walk home..As I am telling him, I can not tell it with a straight face,I am really quite befuddled..I am not sure if this is horribly funny..Or awfully disgusting and weird..

At this point hubby is asking what is wrong with the 2 of them to make them think that going to the bathroom outside is ok...They both now go into tales of what they do outside...
Then oldest spawn goes into his famous lines..
" I wish I was in the graveyard"....To which I replied.." You go to the bathroom outside one more time, and you will be there buddy"

His next line was.."I don't know why everyone in this house hates me..I wish I was at school"

hmm...That must mean he is having a bad day...LOL

Anyhoo..This is my dilemma for the day....Go ahead..Have a good laugh at my expense....I know...I am the worst mother and I have the oddest kids... nuf said;)
Toodles

16 comments:

Marel Lecone said...

He is a cute little thing. But, I've been out checking out that spider again. So, with that spider and your squirrel--I'm shivering from the willies. I think I'm about done with nature for awhile. :) I can't believe you picked it up. You are truly something! :) Talk to you later.

momma of 2 said...

squirrel - cute

pooping & peeing outside - not so cute.... But here's your positive - at least they didn't go in their pants!

LOL I am SO looking forward to them getting older... yeah, right.

Marel Lecone said...

I'm back. Ohhh. I don't want your kids to be in trouble. But, I guess they have to have serious talks about that. Why don't kids realize how the stuff they do does affect us too? In a new neighborhood, your kids can't be known for that! :) And, you are NOT the worst mother. Boy, you are going to have some stories for them someday. :)

midwest_hick said...

Well.....it's an act to be discouraged...but what kid hasn't used the great outdoors as a toilet at some point?.....lol

Bossy♥'s YOU said...

MAREL, I AM JUST MORTIFIED..LOL..I DONT KNOW WHERE I WENT WRONG;)

MOMMA, YES TURE ABOUT NOT GOING IN THIER PANTS..LOL..YOUR TIME IS COMING..HEEHEE

MWH, YES I THINK EVERY KID USES THE GREAT MOTHER EARTH AS A TIOLET AT SOME POINT..I WAS JUST HOPING MINE WOULDNT..LOL

Jamie Dawn said...

Country kids behave differently than city kids.
They ARE country kids, right?!
Funny post!

Bossy♥'s YOU said...

JD..WELL..I GUESS YOU COULD CALL THEM THAT..IF THAT IS A GOOD EXCUSE, THAT YES THEY ARE..LOL

d said...

Well, when u gotta go, you gotta go!

So...what's in the box???
(I promise I won't tell ;)

Heather said...

If it makes you feel any better.. my middle spawn actually poo'd under my friends dining room table..

Try living that one down LOL

Wethyb said...

Poopin' outside? Eeek! LOL. I can't lie and say I've never done that, but it was definetely out of necessity...lol. I know, too much info...sorry.

Did Lisa visit me from your site? I got a Lisa and she's hid her blog so I don't know how to let her know I've moved :)

Tammy said...

Oh Christina, Your kids are too funny and the things they say and do is just priceless.

Squirrel is cute and where is he now?
Kids peeing and pooping outside well what can I say, I would have to agree with Momma of 2, at least they don't go in their pants.

THE BOX, are you going to tell us about it someday? You got me thinking now.

Bossy♥'s YOU said...

D,i hope I never have to resort to piddling outside..when I gotta go..I make a B line for the house..lol...box..well..maybe later;)

Heather.ok..I dont feel so bad now..lol

Beht, yes nessitiy maybe.beating for doing it..deffintaly..lol...nope I dont know any Lisa babe;)

Tammy, not sure where the little guy is..he was hanging around our deck..but he musta found his mommy;)..I will tell you guys about the box later..maybe tonight..it is not a very happy story...sad indeed..and no i dont have any dead pets in LOL

fsgsf said...

Put the squirrle in the box! ;-)

Peace!

NJ from NJ

vani said...

aww, what a cutie (the squirrel i mean)..lol

so you're son is a true outdoorsman, huh? hehe... :)

firehotgran said...

that isn't my grandkids you are talking about .i hope....but when ya gotta go.you gotta go...someday you will laugh about it....i think i know what's in the box

Bossy♥'s YOU said...

NJ..i should of..but he got away..lol

Vani, yes a regular ole grizzly adams..lol

Granny, yes i am talking about someone elses kids...lol...i wish;)