Tuesday, August 29, 2006

No Matter What!

I could tell you about the inmate who was hoarding her meds and trying to sell them to other inmates, or I could tell you how the same inmate was hoarding razors. Or I could tell you bout how Blondie Bee refused to play with her little girl friend but jumped up when Ugly Kid came to the door. I am gonna castrate that boy before too long, just to keep my bases covered.

But today I am gonna talk about something else. You see on August 29th something happen to me. It was three years ago this year. I wont say it was life threatening per say, but damn close...This is what happen on August 29th 3 years ago..



















Yes folks that is my Boo Bee the day I pushed her from my loins. She is now 3 and she is still that cute.

My Boo Bee is an odd sort. She likes bending over when she is nekkid and spread her butt cheeks apart and say " momma I fartin...hahahahaha"

She likes to say " momma I don ike u"

or " momma peeeeeeeeeease can I go ou-side"

I don't think she can say the letter T to come think of it..Remember folks she is my retard. But she is a happy retard. And who doesn't like a happy retard?

My Boo likes clouds. She likes suckers. She likes any reason to be nekkid, but she would rather keep her shoes and socks on if u will let her.

This past year she has grown like weed. She can now reach knives, apples off the counter, get suckers from the shelve and answer the phone.

although when she answers the phone she says " ha-wo" then she hangs it up. Which is fine by me because I dont like talking on the phone anyway. You put her on with a telemarkerter and they wont be calling back..I guarantee it.

She is learning how to ride a bike, she hates holding my hand, but she likes to have someone lay in bed and cuddle with her at night.

She no longer needs a sippy cup, she also needs no help eating. She can brush her teeth alone, and wash her hands with no help. She likes to wash her own hair and she likes to comb her own hair.

She does not need me for much of anything anymore.






















She likes to wear her " simming soup" even if she isn't swimming..





















She likes to throw rocks and watch clouds in the sky.























But she still cant wipe her own ass...


Happy Birthday Boo Bear.....

Bee Real

60 comments:

just_tammy said...

Happy Birthday, Boo Bee! Here's to all the suckers you want on your special day!

Love,
Your Aunt Tammy - you will meet me some day!

just_tammy said...

Okay, now that I've gotten my message out to Boo, I'll write what really came to my mind when I read through your blog. My baby girl has a friend who couldn't say the letter 'S' when she was little. Those puppies came out as the letter 'F'. She also loved suckers and always requested one at the top of her lungs when ever and where ever. "I want a _ucker!" Fill in the blank! Made you laugh, didn't I?! Did you leak?!

Bossy♥'s YOU said...

just tammy,
well i will send Boo Bee your highest regards..

My butch was the same way...but when he went to say truck it came out..f*ck...one time in the driveway the mail man walked by asked what he was doing he said " dont step on fucks"

the mailman wet himself that day I do belive:)

Princess said...

Awww, so is soo fricken cute!!

Happy Birthday Boo! Have an awesome day. :)

xoxo

Cliff Morrow said...

Happy Birthday to Boo Bee. She's as cute as her Mom. Maybe more so. Cute kids get their way don't they?

Bossy♥'s YOU said...

Princess,
thank you..she will have a damn good day tuesday I think..but when your three all days are good arent they?..haha

Cliff,
well she aint as cute as me. but pretty damn close..thank you:)

Kelly said...

Happy Birthday, Boo!

vani said...

HAPPY BIRTHDAY BOO BEE!! she is a cutie, and you're a good momma bossy. :)

Meow said...

What a beautiful post, Bossy. Happy Birthday to Boo Bee. Hope she has an amazing day. Congratulations, too, to mum !!
Have a spectacular week.
Take care, Meow

Bossy♥'s YOU said...

Kelly,
I will tell her you said so:0..after all you are one of the few blogger peeps who has had the privlage of meeting her...hehe

Vani,
thank you darling:)

Meow,
well she will have a damn good day Tuesday...she will have her cake, baloons and part hats..thats what she wants:)

Gette said...

Wow,
Your bees are almost as cute as my Things!
Happy Birthday Boo!
We can talk arranged marriage as soon as Boo and Thing 4 are both potty trained. Speaking of nekkid...gotta go get pants on 'im now.

Anonymous said...

Happy Birthday Boo Bee!

What a delightful post! Save it to put in her baby book!

I have a story for you...speaking of kids who mispronounce things...

Christmas 2002 my husband was spending a year in Korea, so my daughters then 10 and 11 wanted to get me something "special" for Christmas and decided jewelry was always special. So, they had their 16 year old brother take them shopping at the mall and went to Claire's. The 10 year old had done some pre shopping on Claires.com and printed out a picture of a pretty ring titled "Vintage Look Ring with "Faux" Red Stone". The 11 year old wanting to be in charge as always grabs the paper away and marches in the store loudly asking the clerk if they have the "Vintage Rings with Red "Fucks" Stones! She found the ring for them only because they had the picture. On Christmas morning, I got to hear the story about them finding this ring, all the while ALL 3 kids referring to it as a "Fucks" stone! I think I DID pee my pants! To this day, when I wear that ring and some comments, I inform them it's a "Fucks" stone.

Bossy♥'s YOU said...

Gette,
I alwyas thought you blogged with no pants on..

yes as soon as the kids can piddle on the crapper I say we get them hitched.

annymous,
thank you..and she is the third baby so hense, she has no baby book..haha

OMG that is too funny...why is it so funny when kids use foour letter words?..my boo use to like to throw around damn..i say that too much I think:)

Anonymous said...

LOL My 3rd child doesn't have a baby book either...well I did buy the book, but it's at the bottom of a rubber maid tub with all the stuff that's supposed to go in the book! I was pretty good with the other two for at least the first 6 months.

Bossy♥'s YOU said...

anynomous,
sad thing is my second childs baby book is in a tote somewhere that was not done past her first day of life.

now thats damn sad..

:)

so this kid has not a chance. I do take picutre all the time, so at least they will have that..hehe

seems like we have lots in common;)

Gangadhar said...

Boo Bee's just cute..I love her..i love her doings..haha..
Happy birthday to Boo Bee..

with best wishes
Gangadhar

novaks8 said...

Awww happy birthday!

Mine will be 3 in October and she also doesn't say the letter T.

She used to say "Da's Nassssyyyyyy"

Now she just says gross instead.

Mine isn't even potty trained yet. She takes off her own diaper and will put one on just before she poops so I guess I need to break out the rewards to get her to go on the potty.

IT is a great age though. They are still very sweet most of the time!

Karin said...

She is such a cutie! Happy Giving Birthday Bossy, after all you did all the work. I hope that you all have a great day and that ugly kid desides he wants to be a preist soon so he stays far from the attention of little Meg.

deni said...

Aw, what a cute Boo!

My Boo is 16 now, I miss her at that age, it was so much easier.

Happy Birthdy to your Boo Bear.

Working Mom said...

Happy Birthday Boo Bee! She's adorable!!

Bossy♥'s YOU said...

gandagr,
thank you friend..

novacks8,
well she isnt fully potty trianed yet..she tries, just not hard enough:)

Karin,
thank you, bout time i get some acknoldgement for that:)

and I hope your right about the priest thing..keeping my fingers crossed..

deni,
i would have to agree that my boo is prbably easier..i remeber being 16 and holy crap, thats all I can say:)


denise,
thank you...wanna come for cake?..hehe..be here tommorw bout 5 pm..ok

Jennifer said...

What an absolute doll baby! I cannot believe how fast they grow.... I think Moms' deserve something on their kids bday's.... hugs to you!

Kendra Lynn said...

Happy birthday little Boo!
Gosh, she was a GORGEOUS newborn!!!

Kendra

Bossy♥'s YOU said...

jennfer,
thank you...they do grow so damn fast...beofre i know it she will be moving out.

ok I look forward to that day..hehe

kendra,
yes she was a very nice looking newborn, in fact when she was just days old she had to go the hosptial every day for blood test and the nurse said that she was the most beautful baby she had seen, even nicer looking then her own kids..haha

but she aint so cute now;)

Working Mom said...

I am SO there!!! :)

Bossy♥'s YOU said...

denise,
i didnt think u coud turn down a nice dora cake..cant wait to see ya:)

Mrs. Diamond said...

Happy Birthday Boo Bee!!!!!!!!!! You are sooo beautiful!

Ravinnia said...

Aww she is adorable!

Bossy♥'s YOU said...

mrs d,
thank you..and i am assuming your not telling me i am beautiful, I will pass this along to boo bee for you..thank you sweety:)

rivanna,
thank you my dear....she is my lil cutie pie..

crap, am i saying the other two are ugly then?..i better shut up now;)

The Kept Woman said...

Happy birthday to Boo and happy anniversary of the birthing day to you.

I still don't understand why the moms don't get presents on their kids' birthdays, we did all the work and shit.

The Duckling looks very similar to that first picture after a good meal with food smeared in her hair.

beth said...

well, Happy Birthday to the ruling 3 year old. at least, the 3 year old rules the house here,so... hope it's a great day! my 3 year old doesn't answer the phone, but she does demand to know who I'm talking to and then says, 'well, i need to talk to them,too!" congrats, she's a beauty.

Bossy♥'s YOU said...

The Kept Woman,
thank you sweety, and yes I think we need some sort of a reward for birthing them and shit, and I do not consder strech marks a reward either:)

Beth,

and rule she does...i let her get away with more crap then I let the other two get away with..why do we do that?

Boo wants to talk with eveyone too..and I dont allow to answer the phone, someitmes she just gets there before I do..haha..shes younger and faster;)

kaliblue said...

AW!!! She is just the cutest :-).
Happy Birthday to lil Boo..

Lady Noelle said...

Aww, that was a cute post. Happy Birthday, to your daughter. And cute pics too.

Lady Noelle said...
This comment has been removed by a blog administrator.
jess said...

She is too cute.

Love that pic with her hair all messed up.

Bossy♥'s YOU said...

kaliblue,
thank you..makes u want to have a dozen huh?haha

lady noell,
thank you....she is looking forward to tommorw when she gets her presnets and her cake..must be nice being 3..

jess,
thank you...that is my fav one too..hehe

Wethyb said...

Happy Birthday little Boo Bee!!!! You're so fricken cute and look just like your momma!!

mal said...

you are wrong, they never quit needing Momma....Momma, can I have the car keys? Momma, can we go shopping? Momma.... you get the idea *L*

Enjoy, she is at a really neat age.

Bossy♥'s YOU said...

wethyb,
hmm...too bad she dont look a damn thing like me..

hehe

mal,
i know, it seems the older they get the more they want huh?..at least from 3 till 6 they dont want you, they want to do everything themselves..

after thatm, they want u to wait on them again..

Manic Mom said...

Diva's into spreading the butt cheeks too! And she's 7!

Manic Mom said...

Had to hit send on that last comment pretty quickly because someone was spying on me! Your daughter is a cutie pie! Happy birthday! My daughter saw the pic of your daughter and noticed she had chocolate on her face! : )

~Deb said...

Awe, happy birthday Boo Bee! You know, they grow up so quick. Cherish the cute toddler stages. Before you know it, she'll be wearing those ultra low rise jeans and sporting a belly ring.

TOO CUTE she is!

Peggy said...

awwwwwww my little boo bee is already 3? Put a rock on her head or something to keep her from growing so fast! I can only imagine who taught her to spread her butt cheeks and fart!!! :)

LZ Blogger said...

I agree HAPPY 3rd. BIRTHDAY Boo Bee! ~ jb///

Anonymous said...

Awww tell her Jo Jo says Happy Birthday and bless her cotton socks.

Sorry I have missed you.

Take care xx

Bossy♥'s YOU said...

manic mom.
haha...and yes she has chocolate on her face as well as in her hair:)

deb,
oh gosh...why did u ruin a good moment?..hehe

well i can say I wont be paying for such attire for my baby..and her aunt deb better not either..haha

peggy,
yes 3 already, growin too fast..

well if i put a rock on her head i may be charegd with child endangerment..or is that your wicked plan to get her?

jojo,
so why are you coming up annymous?

she misses her jojo:)

Bossy♥'s YOU said...

opps forgot you lz bloggr,
i will give her your best birthday wishes:)

Michele_3 said...

Happy 3rd Birthday Boo Bear!
She is so darn cute!
Her & Monkey D would make such a cute couple, I can see they are both charmers & say "PEEEEZe" to their mamas a lot!
LOL!
I want cake too!
:)

Fantastagirl said...

Happy Birthday Boo Bee!

Bossy♥'s YOU said...

michele,
yes they would make a cute couple...I will tell Boo she does not need to waste time finding a boyfriend, when they are 40 they can marry:)

fanstagirl,
thank you sweety;)

Badoozie said...

well, she obviously needs you for something!
to write her damn birthday post@@@~!!!!!

Choppzs said...

Happy Birthday Boo! You are so damn cute!

I also call Crazy Boy my Boo Bear too! Maybe we should hook these 2 up as well and they can potty train together. You know, since he is potty training sitting down for now! lol I am also very sick of wiping asses! It's gotta stop!

PixiePincessMom said...

Awww happy 3rd bday Boo Bee.

They grow up so fast don't they? And just fyi, my 10 yr old doesn't wipe his butt all that well either! Ewwwww

Bossy♥'s YOU said...

suzie,
damn right:)

choppzs,
i dont know..two boo bear in one reltionship is bound to cause conflict..hehe

pixieprincessmom,
haha, my soon to be 10 year old is the same way, plus he like to piss all over my toilet seat..

damn kids.

Heart Of Darkness said...

I REALLY want to say "Damn you!" here, because every time I say something about not wanting kids, you go and show off an adorable picture and go all lyrical about children, making me think "maybe... maybe I should..?".

But truly - A HAPPY BIRTHDAY to little Boo Bee! She's adorable.

Her parents will have trouble when she starts dating! ;)

Jamie Dawn said...

Hooray for your beautiful little doll baby, Boo Bee!!

Happy 3rd Birthday!!!!

Boo Bee is so cute. I'm sure she gets nearly anything and everything she wants. I know it would be hard to resist her if she says, "Peeees!"

She may drive your bonkers at times, but you have been truly blessed with that little girl.

Bossy♥'s YOU said...

heart of darkness,
this is all part of my eveil plan..to get you childless women to start squirting out babies..hehe

u know u want one.

jamie,
aww...thank you jamie.

and yes i am blessed..well most days anyway:)

Anne said...

Well, bonehead here missed it :) Happy Belated Birthday Boo Sweetie!

She is sure a cute girly-that baby pic is sooooo sweet!

dakotablueeyes said...

so cute. Ugh my son is four and can't wipe his own ass or I should say can and won't