Tuesday, February 27, 2007

dirty deeds

Seems my slump of shittiness is only progressing in full force. Now I am not sure if it has to do with the fact that I let my kids celebrate Halloween and God is punishing me, or if I am truly a spawn of Satan. I have been told this before, but just brushed it off as nonsense. Or maybe its the fact that when I heard today some digging people think they found Jesus tomb, it sparked my interest.

And really, how would they know? I mean, what kind of DNA would they even compare it too? Its not like Jesus has any living kin. I don't know, maybe he does. Maybe the Jehovah Witness asslickers who come to my door are on to something.

Now if I were to tell Mr Shaky this, he would drop dead of a Miocardio Infarction.

Of course since I support most Democrats, I cant believe in God anyway..Get a fucking life.

Anyway, on to what I was saying.

Today I had a day off. I decided I would sit here and do nothing. Doing nothing is something I am pretty damn good at.

Then my phone rings, and it is my grandma. I figured she was calling to ask me what the temp is here, or to ask how much snow we got...Not that I am bragging, but we got a shit load of snow...Again, I know this may or may not be directly Al Gores fault, I mean holy shit, lets not blame the clouds, or hell even the weather man, we will place the blame that I got snow, on Al Gore.,,just to place the blame on someone..

actually its considered an act of God, so lets blame him..

And lets not blame the fact that during nearly the whole winter we experienced above normal temps, no snow and lots of sunshine , on Global Warming..Or that in the last few summers we have experienced the highest temps on record for heat...Its not because we drive around with our fancy diesel trucks, or oil loving Repulicans whom like to use their fancy hover crafts that they load up with diesel fuel , or lets not blame it on the folks that walk around with no teeth.I mean, I gotta blame something on people with no teeth, they are just creepy..Its all because of Al Gore.

I know I did not vote for him for a reason...Bastard he is.

So anyway, my grandma called to inform me that they think my grandpa has lung cancer. Now this man has not smoked for over 30 years...Yet, it is more then probable he has this.

two years ago he had colon cancer...He is going to be 87 years old in June. He still drives, he still mows the lawn, he still shovels and snow blows the snow, that was sent by Al Gore...Damn it, if Al Gore is the cause of all this too, I will sue that SOB.

Now I am just pissed off. If you smart asses cant tell. I have not seen my grandpa since November, that was the last time we were in the homeland.

This sucks, I hope nothing happens to him before I can get there to see him again.

But since I support most Democrats, therefore I don't believe in God, so hell, he may be dead now for all I know..

Curse them damn democrats for trying to clean up the earth and for killing my ole grandpa...Sons a bitches they are....

Anyway, here are some shots of our snow....I know some of you have never seen snow in person, and I hate all of you..

















































We ended up collecting about 19 inches of snow in two days...

but its winter, so it snows.....But this is the first real snow fall we had since we lived in this crappy state...

Anyway, I am ain a pissy ass mood, so I better just leave.

Go ahead and talk amongst yourselves...

Bee Real

26 comments:

Neurotic1 said...

I'm sending a hug your way. Sorry to hear about your grandpa. If you can't get to my hug then just fly down here and enjoy the warmth and drink beer with me!

Bossy♥'s YOU said...

thank you...

i got your hug, but i still want the beer:)

just_tammy said...

Your grandpa sounds like a tough guy so I hope and pray (yes, Bossy, there is a God or whatever you choose to call Him/Her - keeping everyone happy) he'll be able to kick this just like he kick smoking and the other cancer.

You know one Halloween we had a pumpkin we called Al Gourd since it look like a certain someone who was running for president. We didn't vote for him (the man) but enjoyed him (the pumpkin - that is if a pumpkin can be a dude). Just had to delete my rant (too ranty) so insert your own here.

After a crappy Monday, here's to a non-crappy Tuesday. Man, do I need it. Want a couple more kids and another hubby? Take mine please!!!

Bossy♥'s YOU said...

Tam,
yes, I am sure he will be fine...my gramps has not smoked in my lifetime, so i doubt its from that..Cancer runs high on his side of the family...hense, I have had it once before the age of 30..

yes, i did not vote for the gourd either..haha

Choppzs said...

What a bastard that Al Gore is. Someone should just go and put him out of his misery!!
I hope your Gpa stays well and fine and beats the cancer.

Working Mom said...

If I've told you once, I've told you a thousand times, just come visit me in Florida. It'll solve all your problems.

Sending well wishes for Grandpa!!

Bossy♥'s YOU said...

Choppzs,
I know...someone really outta whack him..

Working mom,
thanks...I only wish I could come live with u...only I think the snow would follow me there...

Fantastagirl said...

I'm sorry to hear about your Grandpa - I hope that you get to see him again soon.

Sending you a big hug!

Bossy♥'s YOU said...

Fantstagirl,
thank you, it means a lot to me.

Kelly said...

Sorry to hear about your Grandpa! Doesn't it just seem like cancer is way too common anymore? I mean, like you were, I was told I had cancer at 28yrs old! We were tough enough to fight it, I'll be praying he will do the same. Life is so unfair sometimes!

Sending a huge hug your way. Hoping you will be out our way soon to see him!

1 plus twins said...

i am so sorry to hear about your grandpa. i sure do hope you get to see him.

i feel the same you do about al gore!! what an ass!!!

as for the snow i sure don't miss that dreadful shit at all!! i am telling you, you need to move out to az with cath, jaye and i!! the weather is great.

Bossy♥'s YOU said...

Kelly,
thank you...

well my grandpas family is riddled with it, my great-granny died at 87 full of cancer, i never knew my great grandpa cuz he died of cancer before i was born, my grandpas siblings have all had fights with it..my grandpa had colon cancer last year..

what the hell?..its not looking good for me..haha

1 plus twins,
thank you...

no, not gonna move there, me dont like scorpions..I have family who live there and new mexico..no thank you..hehe, but thanks for the offer:)

Miss 1999 said...

Holy Shit you got a lotta snow! I'm so sorry to hear about your grandfather :0( Please keep us posted on how he's doing...

Anonymous said...

Good freaking lord that is alot of snow!!!! I have only seen that much snow piled up on the side of a ski slope...and it was blown out of the snow blowing machines. So that probably doesn't even count,lol.

Anonymous said...

It's Alisha here, dang blogger won't let me sign in.

Hugs, Hugs, Hugs...I hope your grandpa can fight through this bout of the evil cancer also. Pull that money out of your savings and get your arss over here to see him.

Nice snow...I can still see the blades of grass through our snow. That might mean 1. We do not have a lot of snow or 2. We did not mow our lawn at all last year. You choose!

Hope your days get better:)

keesh said...

Sorry to hear about your Grandpa. Cancer sucks! I so wish they would find a cure for that evil disease.

I am surprised you haven't mentioned the Oscars :)...

Brandy said...

I am sorry to hear about your grandpa. Cancer is a hard thing to deal with. I know of several people that we lost to lung cancer. This is one thing that I would not wish on my worst enemy.

Now that is a shit load of snow! WOW!! You poor thing! It will melt someday in the future. LOL

~Deb said...

The funny thing is, some say that the "holy grail" is Jesus' daughter. Some people truly believe that Jesus had a daughter with Mary Magdalene. But, like any other 'theory', it's to be either believed or not.

Did I just get all religious-serious on you????????????????

Just wanted to say hi! :)

Bossy♥'s YOU said...

Miss 1999,
thats 19 inches worth of snow..haha
i will u guys posted, dont worry.



Annynous,
u aint kidding, thats a lot of snow, plus, it snowed last night...we must have about 20 feet of snow now..hehe

Alisha,
mow your lawn, damn..hehe

well friday he has a biopsy done, after that I will try and make plans to see him..

all my money in my savings, has basically went to pay the damn tax man..haha


Keesh,
yup, cancer sure does suck..

I thought the oscars pretty muched sucked..hehe

Brandy,
what makes me mad, is he is not even a smoker or anything...its scarey..

yes, it is a shit load of snow..told ya..haha

Bossy♥'s YOU said...

Deb,
damn..I did need a bit of relgoin today, so its ok..hehe

love ya sweety:)

deni said...

I'm sorry about your Grandpa!

Wow, snow, reminds me of home, one thing I don't miss.

Claire said...

Sorry to hear about your granpa sweetie.

And wow, 19 inches! That is a lot of snow!

Cxx

Bossy♥'s YOU said...

Deni,
it sucks...plus we are under anohter storm watch...by friday we could have about 22 more inches on top of the 19 we have now...I wanna live where u do if u dont have snow.

thanks for your good thoughts.

Claire,
thanks sweety..

thats nothing, we are suppose to get about 20 plus more by friday...when this storm is over we could be seeing over 40 inches all toghter in one week...

now that just plain sucks ass.

Michele_3 said...

Wow! That is a lot of snow!
I'm sure you are so over it already right? When does it actually stop over there anyhow? Just move over here already will you! LOL!

Sorry to hear about your grandfather,He is my thoughts & prayers to get well!

HUGS!!!
((((((( )))))))

Bossy♥'s YOU said...

Michelle,
thanks sweety..

well winter stops around april then we get God awful heat until about Sept...now I dont mind the heat, but its either one extreme or another..

plus we are suppose to get about 20 plus more inches of snow by friday night...I am not sure my yard can hold that much snow..son of a bitch.

Gette said...

Yay! Mr. Shaky has a bunny fuzz hat!!! Those rock!