Saturday, June 10, 2006

WARNING...warn your kids and grandkids, there is a new freak in town

Lets take a minute to look at the freak...

I know the pics suck but its hard taking a pic of yourself...and I put the one in black and white so you could see it better..



I will get a better pic one of these days...but trust me..she is a hot one..

Have a good weekend..





Gosh after looking at the pic for a few seconds, I can see I need my brows waxed, I need a facail, a hair cut, a good color job, and a tad more sun..

My tiny little stud looks like a zit or a piece of poo on my nose..I cant win..

ok I had to change it..I could not stnad seeing my eyeborws anymore..GAWD I am so unkept..I need a personal groomer..they have them for dogs, but I need one..

Ok..there ya go...enjoy

25 comments:

Kelly said...

It looks nice...small and classy. Freaks go for big and gawdy! You're one of those "hip" moms at the school now :)

Bossy♥'s YOU said...

kelly,
yes I picked out a small "conserative" one..I could of got gawdy, but I am saving that for our class renuion..haha

The Blog Whore said...

Oh! I had that too. Wore it for a while. I just got tired of accidentally ripping it out with the towel after my shower, lol. Plus, makeup is a bitch to keep off it. I put a hoop in once and I felt freaking SILLY, so I took it right back out. Just wore a tiny diamond like that. It looks good on you.... now go get your tongue done!

Bossy♥'s YOU said...

well i dont wear make up so that wont be a bother..haha..

mine is so small you can barely see it...I like it for now, if I change my mind its easy enough to remedy..

I just dont like the bent wire insdie my nose, that feels odd..but it didnt hurt a bit when they did it..

and hell no to the tongue..no way I could do that, I bite my tongue and I can barely stand it.

Kendra Lynn said...

How very interesting. What does hubby think of it?
I'm not too big on piercings, but nose piercings are less annoying than eyebrow or lip.
I once saw a guy with his entire face pierced. That was very scary.

Bossy♥'s YOU said...

kendra,
well I dont think he minds...and when you say very intersting, I know you dont care for it..haha..

yea I am not into that whole peircing of the face kinda thing..this is well good enough for this old lady..

JD's Rose said...

I didn't know that you had a teeny tiny piercing. I like the photo Bossy.

Princess said...

Your too hard on yourself!

The stud looks great. OWN it!


xoxo

Working Mom said...

Hey, I'm alive :) Blogger wouldn't let me comment or post anything.

Anyway, so you did it! I'm too big of a chicken. I keep saying I'm going to get my navel pierced, but...

I like the tiny studs too (that really doesn't sound right...LOL). Looks nice though!

Bossy♥'s YOU said...

jd,
well I just got it today...but thank you my dear;)

princess,
I am trying..but its so small..haha

denise,
yup..if i say I am gonna do it, I do it damn it..

navel peircing no way..I WONT be doing that..haha

Britmum said...

My oh my you are one hipp hop happen lady....!!!!

Don't go thinking its a spot in your sleep and pick it out. LOL

I'll do your brows for you....but you'll have to come here.

Take care

Bossy♥'s YOU said...

britmum,
well I am worried about that too..i have already felt it today and tried to pick it..haha..

hmm, so I have to come there for an eyeborw wax..ok I am game..

pack of 2 said...

LOL...I thought it was a zit or something...heehee

Cool nose hole sister!

Shelly

Nerdine said...

Hey - That looks good on you! I like it!
I'd like to have a stud in my tongue. My ex had one, and it made him a very interesting kisser I'll tell ya..
I'm too much of a chicken to do it though...

Oh - BTW - I need some help.. please read my new post and come with suggestions..

Bossy♥'s YOU said...

shelly,
I knew someone was gonna say that..it does look like one though..

maybe I need to get a hoop or someting..

nerdine,
no tongue peircing for me..I am too much of a wuss for that..ok I am on my way to check out your post

d said...

pssst - hey, you have something on your nose.

I can't believe you did it, you went out and did it! This is just going to take some time to absorb ;)

Actually, looks cute. I like that it's not too big.

Bossy♥'s YOU said...

d,
you should know by now I am a woman of my word..come on now;)

absord away honey..two days from now you will have forgtotten all about it honey;)

~Deb said...

I'm just looking atchya beautiful eyes. ;)

What about a nice diamond stud to enhance those baby blues of yours?

Too cute you are!

Jerry said...

Not to poo poo your new nostril, but I just don't get the whole body piercing thing. I can only think of all the many things that a piercing can get snagged on. Ouch! Or the boogers that could get stuck on it. Ewww!

I have more worries about what's naturally growing out of nose. Nose hair trimmers - the Fathers Day gift that says, "Here Dad, you're grossing us all out".

Bossy♥'s YOU said...

deb,
aww, I am blushing now!!

jerry,
hmm, dont worry so much about boogers..Girls dont have boogers, didnt anyone tell you that?

The Blog Whore said...

Boogers don't get stuck on it, LOL! Unless you are a snot factory....

You can get the kind that's just a straight post with a tiny ball at the inside tip. It will stay in and you won't have the curl of wire in there.

Is it a little diamond or does it have color? I should mail you my assortment of studs, I have a BUNCH of them! Unused of course...Claires had a sale one day and I bought them out. Email me!

Bossy♥'s YOU said...

blog whore..
he told me not to get the ones with the balls..I dont remeber what his reason was..I dont mind the wire so much..but I would love to see what you have..and i have some questions..so your emal is on the way whore;)

Krystal said...

My Bear won't let me pierce my nose. I'm jealous!

keesh said...

HOLY OUCH!! DIDN"T THAT HURT?! I mean, Tattoos I have, but a nose ring, that just looks painful. You go girl though!!

Bossy♥'s YOU said...

krystal,
well if you jsut go do it bear cant say much after the fact;)

kish,
it hurt very little..I have 5 tattos and they HURT..this was like plucking an eyebrow..just a pinch and he was done..no blood, minimal discomfort;)