Thursday, April 17, 2008

sonofabitch

Im here at the hotel in downtown sunny Grand Rapids Michigan..

The train was a 17 hour freak show...I wont get into it till I get home..


def leppard show, 4th row:300

Fancy Hotel : 500

Train ride cross country to get to said show: 500

Having the band show up: Priceless...


Yes folks, the concert was postponed whilst I was on the train getting here...

now I am stuck till Saturday...

This has been a just one tragic turn of events after another....

Its a good thing there is a 24 hour waiting peroid to purchase firearms, or I would be out shooting stuff right now.

19 comments:

Humincat said...

sonofabitch. HURRY BACK~!~!

Neurotic1 said...

You could always hop on another train and come down here~heck, what's another $500 ;)

What the heck are ya gonna do in the great state of MI until then? I'm sorry- I feel your pain!

aatank said...

That so sucks! You can head over here...O no you can't I have to work all flippin day and night.

Have a fun time in GR for a few days.

1 plus twins said...

omg i am so sorry it was postponed. look at it this way, you are getting a mini vacation with no kids!! priceless in my book!! can't wait to see pictures and hear about the train ride.

Flip Flop Momma said...

Hey guys,
Its been rough and I have wanted to ball my damn eyes out the last 2 days, but what can ya do?

I am leaving 7am Saturday back for home...Its been a very rough few days..

I will tell u all about it when I get back...

So Not The Bradys said...

Well, I'm glad now that my husband rolled his eyes when I said, "Hey, Def Leppard is playing in Grand Rapids next month, wanna go?"
I don't deal well with being let down after looking forward to something, either.

My husband works in Grand Rapids all the time. In fact, he's been there all week. I should have caught a ride up. The kids could have fended for themselves. (yeah, right.)

Sorry you've had a shitty week. Hope you don't kidney punch anyone on the train ride back.

KrazyMom said...

That sucks! I am heading to GR tonight, but only to meet up with the ex and head right back home. Can't wait to hear about the train ride, sounds crazy! I am sure your concert will be worth the wait!! Have fun!

MamaMichelsBabies said...

Damn chick, I'm sorry, that sucks so bad.

I'd like to say find some kind of enjoyment out of the deal but I don't see that happening.

Get home safe.. and hopefully less freakshowish then the first ride.

Patti said...

What the hell are you complaining about the train didn't de-trail like you feared? *ducks*

catscratch diva said...

SHIT! So did they reschedule the concert or are you just shit out of luck?

That sucks balls either way!

metalmom said...

Write a letter to them and explain what happened and how much you lost on the deal. Maybe they'll send you some lovin' via tix to a closer show or maybe they'll show up on your doorstep to apologize!

I'm so sad for you right now!

Rachel said...

Ah gee whiz, what a bad streak of luck with all this happening. At least the train didn't do any of those things you thought it might! Glad you aren't out shooting up stuff!!

I'm just trying to catch up on reading blogs and commenting. I'll be back to read all about this trip once you are home again!!

Bradley's Mom said...

OMG. Flip.........I am SO sorry!!

Have a safe trip back home, and try to find something positive in all this......at least, like 1 Plus Twins said, it was a little mini vacation!!

xoxo
Linda

Kendra Lynn said...

Wow...that must be tough for you. My sister works in GR. Right by the Van Andel. is that where you were going?

Sorry about your rough weekend.
Take care.

Kendra

Southern Sage said...

is there any good bands playing since you can't see them?


haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Simply Scarlet said...

You should've bought the firearms before you left. You would've had a better train ride! :)

I can't wait to hear about the show! Be safe. Have fun! Take pics!!

Foster Communications said...

Dang that's messed up!
I hope your trip home is much better. Maybe take a couple of Advil PM and it will go by right quick. :)

Shannon said...

Sorry about the concert, do you get a refund for the tickets?

IamDerby said...

OH NO!!!!! That just sucks big time