Friday, October 24, 2008

bet on it

I have so much going on...things I will not talk about..



All I cant tell you 4 sure right now, is I am going to see him tonight..































































And that will make it all better...




Plus I'm sick.....



just too much shit, I will be gone from the blogging world for little while..

I will be basking in the glow of seeing my Zac Efron..

We will get back to regular scheduled blogging at a later date..



~
Everybody's always talken at me, Everybody tries to get in my head, I wanna listen to my own heart talken, I need to count on myself instead..

Did u ever, lose yourself to get what u want, Did u ever, get on a ride and wanna get off? Did u ever Push away the ones u shoulda close did u ever let go did u ever not know?




THOSE are not my words, I stole them from Zac Efron in High School Musical 2...thats my favorite song in High School Musical two..

I cant wait to get a favorite song in HSM3..




good times good times..



u guys can now talk amungst yourselves, I will give u a topic..




kitties..

26 comments:

Jen - Queen of Poo said...

Aw, we're sick together. That sucks. Get better!

Haphazardkat said...

Meh, being sick sucks. Are you stressin' too much about the MOM moving in with you??
Take it easy, Chickie. Things really do work out in the end, I have confidence you'll survive. You strike me as a survivor ;)

Sappy comment, I know. I promise to be back to my sarcastic acid tongue'd commentor status later ;)

JoeinVegas said...

Is Zac about to unzip his pants for you in that picture? Oh my.
Fuzzie kitties, with stripes maybe? Purring loudly and happy to be on your shoulder chewing on your ear? mmmm

Scarlet said...

My daughter just saw it today and loved it. Have fun with your boy toy!!

Shannon said...

Sorry you're sick. Enjoy Zac!

Tom said...

Kitties?
I'm put to mind of the expression: "A big cat will bite and scratch, but a little pussy never hurt anyone"

KrazyMom said...

Heading out to see that tomorrow.

Enjoy your blogging break, you know how to reach me if ya need to vent!

Flip Flop Momma said...

im just here to let u know the movie was ok..

there is one song called "scream"..and OMG it was amazing..my heart is still thumping..

cya later..

Southern Sage said...

I frickin love Kitties!!!!!
they are my faves!



I hope u feel better!

Greeneyes said...

Get better girl !! I shall miss your sharp tongue , quick wit and synopsis of what seems to be from my life on most days LOL , get well and come on back , Take time and feel better but come back !!!!Who else can I get catch phrases from (Thats how I roll !) LOL
Feel better and snaeking in a cyber feel better hug , even if ya dont want it !!! ;P LOL

Greeneyes

Janell said...

I hope my daughter will be as nice to me some day as you are to your mom. Bless your heart.

And I'm going to post some pics of my kitties on the next f-Stop Friday over at OSM.

Just so you know.

Sheri said...

Hey, my blog went private, I want to send you an invite, please send an email to sisusheriatcoxdotnet hope you can make it.
Peace out

~Jobthingy~ said...

i love kitties...

i already know you have a fav HSM3 song :P

feel better soon.. all of you. we will be here when you return *hugs*

Brooke said...

I hope you feel better soon. When you get back to blogging we will have to compare notes on HSM3. Heading to it this afternoon.

Bradley's Mom said...

Sorry you feel you need to get away, but I do understand.

I will wait for you to come back!! On Facebook, too. I will miss you!

xoxo

Jamie Dawn said...

So sorry you are sick.
That really sucks!
I hope the sight of Zac makes you feel better.
I know how much you love that young feller.

Enjoy your blog break, how ever long it may be.

You sound like you are dealing with lots of stuff.
Maybe you'll share some of it when you get back to blogging.
I am nosey and would like you to spill the beans.

Take care and have a very Happy Halloween with lots of candy and fun!!!

:-)

just_tammy said...

Well, dang, if Zac and a little present can't cheer you up, I don't know what else to do! Hope you have a great week and a fun Halloween (please send pics of the kids). Let me know if you need help burying anything in the back yard...oh, yeah, kitties...all sorts of relatives are celebrating since we'll soon have a vet in the family to care for everyone's kitties...

just_tammy said...

Well, dang, if Zac and a little present can't cheer you up, I don't know what else to do! Hope you have a great week and a fun Halloween (please send pics of the kids). Let me know if you need help burying anything in the back yard...oh, yeah, kitties...all sorts of relatives are celebrating since we'll soon have a vet in the family to care for everyone's kitties...

Lisa said...

Good Lord, He should be illegal.

IamDerby said...

kitties? yeah mine is peeing allover my dining room... I am about ready to kill it

Sorry you are sick

Wethyb said...

I can tell I'm not the mother of a teenager/tween yet because I haven't seen High School Musical. My Sissy is just a gaga over Zac Effron too (or however you spell his name)....lol

BipolarPrincess said...

Bitch, you talk me into coming back and you go away! Anyway, you can at least visit mine and laugh at my pathetic love life.

:*
Princess

PS: I like the young ones, too...major crush on Shia LaBouf and Phil of the Future!

catscratch said...

Kitties- scratch.

Dan said...

A friend of mine got a cat for his girlfriend, it pissed in her purse.

Choppzs said...

I went and saw that piece of eye candy last week too! Mmmm mmmm mmmm mmmmm mmmmmm! Girly prefers Corbin, but I told her she was nuts! lol

Cliff said...

kitties. be sure to spay or neuter them before having them put to sleep.