Monday, November 26, 2007

Wrap up

Well, lets see...Turkey Day was good...I ate a lot, my pants wont zip no more, so I just don't bother wearing pants now.


Here is a pic of some shit.....I mean food..









Here is my world famous pumpkin pie...







This is my papoose...her name is Morning Rose



















Yea so, that's Thanksgiving...



~

Over the weekend the hubby and I did the event that causes more fighting then anything..






After nearly 13 years of being tied down, I mean married...we fight about this every year..






Not about money, raising kids, religion, politics, driving over the speed limit, and whether or not it is a good night to make whoopee...

Is the hanging of the greens...


The lights, we always fight over the damn, freaking, stupid ass lights...



I want to take them, and make a nice tight decorative necklace for him..




I don't, but I wanna.






Here is our tree.



























So, yea...thats that....We are all still alive...


But men are stupid when it comes to Christmas decorations and lighting...



So if your a man, don't even bother...you wont hang it right, your wont string it right..you might as well go eat worms and die.

~


Here is some proof Shaky went kareoking with me a few weeks ago.













There are some of me and OCG...we call her mumbles cause she doesn't sing, she just likes to stand there and take my glory.
~

This coming from a nice Christian family...this coming from a child whom is 4 and has been going to Sunday school since she was an embryo..



The hubby asked Boo who Jesus's Mom was..


she said

"well Lucy...Duh"..



Amen and seasons greetings

30 comments:

Tom said...

Yay! Me first! I'd be good to be married to. I could not care less how my wife would decorate....Just no poofy things in the bathroom. Is the brown stuff the dressing? Glad you had a good Thanksgiving! I had to work as usual. I"m gonna be dumb, but what the heck is OCG mean about your friend?

Flip Flop Momma said...

Tom,
no, I dont cook stuffing in the turkey, thats gross..haha

Its just a part that was really brown..haha

Overly Confidnet Girl..

she has more confindence about herself and things then anyoe I have ever known..so I call her OCG.

Katie said...

Lucy, of course. Thanks for clearing that one up for me.

Bradley's Mom said...

Flip Flop:

SO GLAD to see you back! I have missed your spunk!!

I'm glad you had a good Thanksgiving, and I think your decorations look splendid!!

Many thanks for the excellent birthday greetings! I appreciate it!
I hope Bradley heeds your request for Bridge Over Troubled Water...I love that song, too!! Wasn't that sweet of him to sing for me? AWWWWWWWW!

Love,
Linda

Flip Flop Momma said...

Katie,
glad 2 B of service;)

Mom,
Hope u had a great B-day and that was AWESOME of him to sing for u..what a good boy he is;)

just_tammy said...

Glad one of us had a great Thanksgiving. Me I had in-laws and a collapsed sewer line. The huge front lawn is sporting giant holes and work equipment under a blanket of the S word. The good news is the in-laws are on their way out tomorrow and the new sewer line is on it's way in on the same day.

I love Lucy!

Flip Flop Momma said...

Tam,
holy shit that sucks...

have the inlaws pitch a tent in the front yard 2nite..hahaha

just_tammy said...

Holy shit - you're so stinkin funny! In-laws have been staying just down the street since they can't manage our stairs. It was just so much fun having lots of company on Thanksgiving and trying to regulate toilet and water use. I'll have to fill you in on all the details later.

Great decorations by the way. My sister and her hubby were mixing it up on Saturday. Seems he can't get it right either.

QZ~ said...

so is the money rolling in yet from producers trying to sign you to a label?

Yarn Tails said...

Glad to hear you had a good Thanksgiving. I had to work but still had one hell of a dinner prepared and served by me! Yay!!

Hubby and I dont fight over the Christmas decorations, he sits back and just lets me handle it. He knows that I will do it my way no matter what. LOL

Have a great week.. Take a look at my blog. I have been good this week!

Flip Flop Momma said...

QZ,
yea, Motown..hahaha

Yarntails,
sucks u had 2 work...

i will come check it out..

Scarlet said...

Glad you're back. The blogging world just isn't the same w/out you in it. ;)

I loved the decorations...and that pie. Wow! You can really whip it up. Martha Stewart in Flip Flops, that's you!

Flip Flop Momma said...

Tiff,
yup, thats me, pretty much..hehe

minus the prison time:)

patti_cake said...

Looks like you had a nice Thanskgiving. You & Shaky are the funnest couple I bet. I sure wish we could come sing karaoke with you. Stacy is a great singer. You and he would sing and Shaky & I could stand there and look purty hehe...
I love your Christmas decorations!
Honey we fight over the !@#$% lights also but this year I just let him have at it. We still had a few minor squabbles though. Ah what would decorating for christmas be without fights? Traditions tradition LOL

Flip Flop Momma said...

Patti,
I dont think I could let the hubby have at it, he is clueless as 2 what looks good..

well u and Stacy come up here for a visit and him and I will go sing our hearts out while u and my hubby eat appitizers or sumptin;)

IamDerby said...

Love your tree, gorgeous...clearly you are the one who strung the lights.... heehee

aatank said...

Looks like your dinner was yummy.

As for the Christmas decorations, you can head right to my house when you get here. I'll leave teh house open and the decorations are in the basement, nicely labeled X-MAS. Feel free and there will be no one there to fight with.

I love Lucy!

Flip Flop Momma said...

IamDerby,
clearly...hehe

Aatank,
shoot, I was thinking u would b all decorated by then..haha

c ya next week..hopfully

Rachel said...

LMAO! OMG! You crack me up!
NO stuffing in the turkey.. blech!!!
Your food looks fabulous and your tree is gorgeous!!!
I loved this post, looks like a blast and Morning Rose is beautiful!! :-)
Thanks for all your sweet comments!

Slick said...

See, what ya'll womenfolk fail to realize is lights put us men in a bad mood. Obviously there's going to be some disagreement.

It ain't Shaky's fault!

Flip Flop Momma said...

Rachel,
yes, stuffing IN the turkey is plain wrong;)

and thanks for your sweet comments too;)

Slick,
I sure hope u at least untangle the lights 4 trish.

The Egel Nest said...

We Jews don't have to worry about marital arguments over trees and lights..we don't have them :)

We fight about other stuff :)

lol

Love the strangling joke...made me laugh :)

Bradley
The Egel Nest

Flip Flop Momma said...

Bradley,
dont u two fight over where to put the Menora?

Haphazardkat said...

holy crap---I can't believe you're all decorated for Xmas already!!

Jamie Dawn said...

Lucy... Mary... well, they both end in a "y".
AND, they both have four letters.
Boo is smarter than you think!!

You and Mr. Shaky look SO cute karaoking together.
Making SWEET music together with the man who can't hang lights properly.

My son and I got out our holiday boxes and decorated the house two days BEFORE Thanksgiving.
Yep, we broke the rule about waiting until after Thanksgiving.
No fights at all. I just redid most everything my son did AFTER he left the house.

Flip Flop Momma said...

Kat,
yup...we always do it weekend after turkey day, although it seems so early this year..

JD,
well thats the way 2 do it, redo it after they all leave;)

Autumn said...

(it is the same color! mine is called Yellow Begonia) Cute pics!!!

Flip Flop Momma said...

Autty,
mine is Golden Rod...

The Egel Nest said...

Deciding where to put the menorah is easy...how many places can you put a burning candelabra???

Not many :)

But you get bonus points for knowing about the menorah anyway!

Bradley
The Egel Nest

Flip Flop Momma said...

Bradely,
shoot,. thanks for the bonus points bro...

I gal like me needs bonus points wherever she can get em;)